Perfromance "Absence"




Κοίτα με. Δεν έχω χώρο να σταθώ. Τα πόδια μου βαριά στο έδαφος, πληγιασμένα από αγκάθια και βάτα. Τα χέρια μου ασήκωτα. Χάνω την ισορροπία μου και πέφτω, και να πάλι όρθιος. Αλλά τι νόημα έχει. Ένας τοίχος μπροστά ένας τοίχος πίσω, πάντα ανάμεσα σε τετράγωνα και ευθείες, τι απόγιναν οι καμπύλες, οι κύκλοι; Θυμάμαι μιλούσαμε για τους κύκλους και μετά έφυγαν. Είχαν φύγει όλοι οι κύκλοι, και έμεινα ανάμεσα από τις ευθείες να χωρέσω το σώμα μου, μέχρι να γίνει τετράγωνο, μέχρι να καλύψει όλο τον χώρο και να μην χωράει τίποτα πια. Μέχρι να γίνω ο ίδιος χώρος και να χαθώ. Μέχρι να μην βρίσκω λόγο να κουνηθώ.. Αλλά αντί αυτού γέλασα, γέλασα τρανταχτά και ήρθες να με βρεις και είδες τις πληγές μου, τα δάκρυα μου από αίμα. Στάθηκες και με κοίταξες. Και άρχισες κι εσύ να γελάς δυνατά και το ένα γέλιο κάλυπτε το άλλο, και κανείς δεν σταμάταγε, κανείς, κανείς δεν αναλογίστηκε ότι το γέλιο είναι τόσο κοντά στο κλάμα, αλλά δεν προδόθηκα, ούτε εσύ! Τετράγωνος που ήσουν.


Rooms 2017- Kappatos Gallery
Φεστιβάλ "100 χρόνια Νταντά" Cabaret Voltaire



Absence
  

Ιδέα - σκηνοθεσία: Μαρία Ζαχαρογιάννη

Performers: Γιάννος Ντανάκος, Βάσια Πασπάλη, Μπέλλα Αμπαρτζάκη

Κοστούμια: Αλεξία Καραβέλα
Βιντεοσκόπηση: Νικόλας Τσαναής Γιώργος Αλεφάντης
Φωτογραφία :  Καλλιόπη Βαγιανάκη
Επιμέλεια: Αντιγόνη Πογιατζή

Κείμενα: Μαρία Ζαχαρογιάννη και Γιάννος Ντανάκος

καθώς και αποσπάσματα από 

Άντον Τσέχωφ, Θείος Βάνιας 
Ρολάν Μπαρτ, Αποσπάσματα του ερωτικού λόγου
Ζαν Μποντριγιάρ, Περι σαγήνης
Κωνσταντίνος Παπαρρηγόπουλος Ιστορία του Ελληνικού Εθνους


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου